вівторок, 25 вересня 2012 р.

Модуль 4.

Цікавою та корисною була робота в парах з обговорення запитань свого проекту. Формуюче оцінювання, можливо цікаве, та, на мою думку, важкозастосовуване. Корисною була вправа "Ознайомлення з прикладами інструментів та методів оцінювання". У плані важко було визначити діяльність учнів. Легкою та вдалою була робота з презентацією.

4 коментарі:

  1. Наталю, діяльність учнів Ви пишете в кожному модулі, поступово. Тобто ми розбирали в 3 модулі, Вправі 4 Використання навчальних досліджень, Ви в діяльності учнів пишете, що учні проводять дослідження...
    Успіхів!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за пораду. Можливо, згодом, все стане на свої місця і розібратися у всьому буде набагато легше.

      Видалити
  2. Наталю, хочу Вас заспокоїти. Діяльність учнів мені теж важко визначити, тому що ще не чітко бачу результати свого проекту, тобто "табуретки". На рахунок формуючого оцінювання цілком з Вами погоджуюся. Гарного польоту думок!!!!

    ВідповістиВидалити