Модуль 4.
Цікавою та корисною була робота в парах з обговорення запитань свого проекту. Формуюче оцінювання, можливо цікаве, та, на мою думку, важкозастосовуване. Корисною була вправа "Ознайомлення з прикладами інструментів та методів оцінювання". У плані важко було визначити діяльність учнів. Легкою та вдалою була робота з презентацією.
Наталю, діяльність учнів Ви пишете в кожному модулі, поступово. Тобто ми розбирали в 3 модулі, Вправі 4 Використання навчальних досліджень, Ви в діяльності учнів пишете, що учні проводять дослідження...
ВідповістиВидалитиУспіхів!!!
Дякую за пораду. Можливо, згодом, все стане на свої місця і розібратися у всьому буде набагато легше.
ВидалитиНаталю, хочу Вас заспокоїти. Діяльність учнів мені теж важко визначити, тому що ще не чітко бачу результати свого проекту, тобто "табуретки". На рахунок формуючого оцінювання цілком з Вами погоджуюся. Гарного польоту думок!!!!
ВідповістиВидалитиДякую. Лесю, Вам теж бажаю успіхів і досягнення мети.
Видалити